Dążymy do zjednoczenia domów produkcyjnych oraz budowania roli studia i producenta reklamowego w branży komunikacji marketingowej.
Propagujemy wzajemny szacunek i zasady fair play w środowisku producentów reklamowych.
Reprezentujemy i praktykujemy odpowiedzialne i efektywne postępowanie w procesie produkcji filmowej.
Inicjujemy dialog z branżą komunikacji marketingowej – z marketerami, agencjami reklamowymi, twórcami i ekipami filmowymi w celu wypracowania najkorzystniejszych dla wszystkich standardów w procesie produkcji reklamowej.
Dajemy oparcie producentom. Pracujemy nad ugruntowaniem ich pozycji jako partnerów i ekspertów w branży komunikacji marketingowej.
Dążymy do wprowadzenia i przestrzegania przez całe środowisko producentów reklamowych zasad dobrej konkurencji oraz dobrych praktyk przetargowych.
Pracujemy nad realnym ustandaryzowaniem i polepszeniem warunków pracy zespołów produkcyjnych i ekip filmowych w celu zwiększenia efektywności, bezpieczeństwa i komfortu pracy w naszej branży.
Dbamy o dobre praktyki w zakresie etyki pracy w produkcji reklamowej. Inicjujemy ich wdrażanie i realizowanie, tak by dbać o dobrostan wszystkich pracowników produkcji reklamowej niezależnie od ich płci, przekonań czy stanowiska, które piastują.
Podejmujemy działania we wszystkich tych obszarach, żeby polepszać warunki pracy w naszej branży z myślą o wszystkich jej pracownikach; zwiększać efektywność i jakość naszej pracy z myślą o naszych klientach; podnosić atrakcyjność i komfort pracy w branży reklamowej z myślą o jej obecnych i przyszłych pracownikach.
JAK DZIAŁAMY
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych działa w oparciu o obowiązujący wszystkie studia członkowskie statut SPR. Statut formułuje wartości, którymi kierują się stowarzyszone studia, określa generalne cele organizacji i reguluje kwestie formalne związane z jej funkcjonowaniem. Najwyższą władzą Stowarzyszenia jest Walne Zebranie wszystkich członków. Za wdrażanie bieżącej strategii Stowarzyszenia odpowiedzialny jest Zarząd, w skład którego wchodzi pięciu przedstawicieli studiów członkowskich w tym osoby reprezentujące członków założycieli. Komisja rewizyjna zajmuje się kontrolą działalności Stowarzyszenia. Kadencja Zarządu i Komisji Rewizyjnej trwa dwa lata.
Jeśli podzielasz wartości i cele Stowarzyszenia i chcesz do nas dołączyć, wejdź tutaj.
Do SPR może przystąpić każdy dom produkcyjny niezależnie od skali swojego biznesu. Wymagana jest jedynie rekomendacja dwóch obecnych członków Stowarzyszenia.
adwokat Jan Wiegner Kancelaria Małecki Pluta Dorywalski Wiegner sp.j.
Zapisz się do naszego Newslettera!
Warunki usługi Newsletter SPR
W celu otrzymywania newslettera z informacjami o działalności stowarzyszenia lub wydarzeniach, STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW REKLAMOWYCH, mieszczące się przy ul. Senatorska 2, w WARSZAWIE, przetwarza następujące dane osobowe:
– imię – adres email
Akceptując warunki usługi, wyrażasz zgodę na wysyłanie wyżej wymienionych informacji przez STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW REKLAMOWYCH, mieszczące się przy ul. Senatorska 2, w WARSZAWIE, drogą elektroniczną na podany adres email.